KV Sparta

Welkom bij KV Sparta

Sinds 1920 de korfbalclub uit Zevenhuizen en omgeving

Hoofdsponsor

Graag zetten we onze hoofdsponsor in het zonnetje: Loonbedrijf Zoutman uit Zevenhuizen.

Vrijwilliger worden?

Help je graag een handje mee? Laat het ons weten!

18-10-2022

Complete off-day voor Sparta

MANTGUM - Zaterdag reisde de Zoutman-formatie af naar het Friese terpdorp Mantgum. Om het daar op te nemen tegen WWC.

Om 14:00 uur floot scheidsrechter Van der Leeuw voor aanvang van de wedstrijd. De thuisploeg wist al in de eerste aanval de korf te vinden en liet duidelijk zien dat het de punten graag thuis wilde houden. Sparta deed direct wat terug. Beide ploegen gingen vol voor de winst en de wedstrijd werd op het hard van de snede gespeeld. Iets wat de scheidsrechter maar moeilijk bij kon houden. Bij rust stond er een magere 7-5 stand op het bord.

10-10-2022

Sparta Old Stars

14 oktober 19:30 uur is het weer zo ver... Sparta Old Stars! Aanmelden kan via de comments of Lisette Barels. Tot vrijdag!

10-10-2022

Sparta F1 kampioen!

Afgelopen zaterdag speelde Sparta F1 haar kampioenswedstrijd tegen Wêz Warber en Fluch F1 uit Hempens. Het was een bloedstollend spannende wedstrijd, die uiteindelijk met 14-7 gewonnen werd. Met nog één wedstrijd te gaan is dit team niet meer in de halen, dus gingen de jongste spelers van de Sparta met de welverdiende medaille aan de haal.

Op de foto achter v.l.n.r. Nevada Dijkhuizen (trainer/coach), Lianne Spoelstra (trainer/coach) en Ineke Bergsma (trainer/coach).

Voor v.l.n.r. Sanne Oosterhuis, Hessel de Jong, Mirthe Puper, Mavis de Vries, Tarah Elzinga, Feline Struiksma en Josephine van de Dijk.

Al het nieuws lezen? Klik hier.

Kv Emmeloord - Kv Sparta